in

Cheia Pierderii În Greutate Prin Exerciții Ar Putea Fi Alegerea Momentului Potrivit Al Zilei

Cheia Pierderii În Greutate Prin Exerciții Ar Putea Fi Alegerea Momentului Potrivit Al Zilei

Găsirea timpului pentru a te angaja să faci exerciții fizice poate fi o adevărată provocare, forțându-ne pe mulți dintre noi să ne strecurăm într-o alergare rapidă sau într-o ședință de gimnastică ori de câte ori există un moment liber. Dar cercetările sugerează, dacă doriți cu adevărat să profitați la maxim de exercițiile dvs., ar trebui să o faceți în același timp în fiecare zi. Este un program pentru care corpul tău îți va mulțumi.

Un studiu din 2019 condus de cercetători de la Brown Alpert Medical School din SUA a arătat că nu contează cu adevărat dacă sunteți un jogger sau un ciclist crepuscul; este consistența care este esențială în cazul în care se doreşte pierderea în greutate.

Departamentul Sănătății și Serviciilor Umane din SUA sugerează două ore și jumătate de activitate fizică moderată în fiecare săptămână, este cel mai puțin timp necesar să facem pentru a ne menține sănătos.

Și nu doar un minut aici sau acolo, ci cel puțin 10 minute de exercițiu pulsatoriu în fiecare sesiune.

Inutil să spun, dacă sunteți destul de în formă și într-o stare bună de sănătate, probabil că îndepliniți această cerință. Însă mulți dintre cei care au probleme pentru a-și menține greutatea pierd adesea lupta pentru a obține exercițiul de care au nevoie.

Folosind rezultatele sondajului asupra activității fizice a 375 de persoane care se antrenează pentru pierderea în greutate, cercetătorii studiului din 2019 au identificat o relație puternică între un nivel de exercițiu moderat până la viguros în același timp al zilei și perioada de timp petrecută.

Aproape jumătate dintre voluntari erau oameni matinali, care, atunci când au fost luați în context cu un studiu anterior de unii dintre aceiași oameni de știință, ar putea indica calea de urmat pentru activitate fizică înainte de a începe ziua.

Această preferință pentru regularitate ar putea veni în modul în care ne gândim la programul nostru.

Activitățile pe care ne așteptăm să le facem la ore stabilite – cum ar fi ridicarea copiilor, mersul la muncă sau participarea la întâlniri sociale – nu sunt cu adevărat lucruri la care ne gândim foarte mult.

Această repetiție fără să ne gândim este denumită automatitate în cercurile psihologiei și a fost deja dovedită a fi importantă atunci când vine vorba de respectarea unui regim de exerciții.

Având în vedere în mod activ, modul în care ne gândim cum să strecurăm o plimbare rapidă sau o ședință de alergare, este mai mult probabil ca să reducem minutele de activitate de ridicare a pulsului, decât să ne angajăm la exercițiu.

Prin urmare, secretul este să asociați exercițiile fizice cu un „tic” mental preexistent pentru o întâlnire pe care nu o puteţi evita, reducând efortul necesar dacă trebuiați să planificați o activitate și apoi să vă motivați să o faceţi.

S-ar putea să pleci de acasă mai devreme, să gestionezi un scurt antrenament cardio la sala de sport de lângă birou, iar apoi să fii la biroul tău pentru întâlnirea zilnică de la 9 dimineața. Sau, dacă ești o bufnita de noapte, mergi la o fugă târzie în momentul în care ajungi acasă.

Mersul până la staţia de autobuz sau metrou ar putea fi un obicei, dar nu are importanţă. Exercițiul accidental poate fi lucrat în rutină, dar numai dacă este de un fel care îți face inima să pompeze mai greu și necesită efort.

„Exercițiul repetat în prezența unor indicii consecvente, cum ar fi în același timp al zilei sau în aceeași locație, poate ajuta la stabilirea relațiilor de exercițiu„, scriu cercetătorii.

De unul singur, un sondaj de acest fel nu poate merge decât departe, demonstrând ceea ce provoacă ceva la fel de complicat ca un obicei de exercițiu. Motivatorii individuali nu pot fi respinși și este nevoie de mai multe cercetări înainte de formularea unor cereri definitive.

„De asemenea, va fi important să se stabilească dacă există un moment specific al zilei, care este mai avantajos pentru persoanele care au un nivel inițial de activitate fizică scăzută pentru a dezvolta un obicei de activitate fizică”, a spus prima autoră a studiului, Leah Schumacher, în 2019.

Pe tot globul, puțin sub o treime dintre femei și aproape un sfert din bărbați nu se angajează la un nivel de activitate fizică care să le mențină pe partea bună a sănătății.

Motivele sunt, fără îndoială, complexe și variate și, de asemenea, par a fi legate de cât timp liber avem de fapt la dispoziție.

Este greu, în special pentru oameni ocupați, dar este important să obțineți 150 de minute pe săptămână. Alegeți un timp și rămâneți la el.

Această cercetare a fost publicată în Obesity.

Report

Ce părere ai?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Există Un Întreg Catalog De Peisaje Impresionante De Pe Marte, În Care Vă Puteți Pierde

Există Un Întreg Catalog De Peisaje Impresionante De Pe Marte, În Care Vă Puteți Pierde

Noi Dovezi Sugerează Că "Raptorii" din Jurassic Park Nu Vânau În Haite Înfiorătoare

Noi Dovezi Sugerează Că „Raptorii” din Jurassic Park Nu Vânau În Haite Înfiorătoare